lördag 12 september 2020

Vinn ett härligt bokpaket

Vilket av de här paketen vill du vinna?
På mitt instagramkonto @bettan_bokprataren  hittar du tävlingen

    

💜Paket 1 =  Nominerade till årets bok

Helene Flood nervkittlande thriller Terapeuten och Ida Andersens fina skildring I Oxögat om kärlek, kamp och förändring i glasbrukens gryningstid 1741.


   

💛Paket 2 =  Feelgood paketet 

Marie Sammelis båda underbara böcker som utspelar sig i Sydafrika.
Läs gärna mina recensioner i tidigare inlägg, klicka på boktiteln.


Tack till bokförlaget Bladh by Bladh


💚Paket 3 = Spänningspaketet  

    

Två spänningsböcker i sann Silverbjälke anda av duon Buthler & Grimwalker 

En perfekt storm
Kastvindar 

Tack till Bokfabriken 






4 kommentarer:

  1. 3 😀-min Mail är indal730@yahoo.se har min Mail leverstuvning@gmail.com bara till ställen som bara skickar reklam så den kollar jag aldrig

    SvaraRadera