måndag 2 januari 2023

Snabbfrågor med Elisabeth Lendelund

 


Jag har intervjuat Elisabeth Lendelund som gett ut sina första två böcker på @skimra_nu_forlag 

🌷

Vem är du? Beskriv dig med tre ord

~ kreativ

~ entreprenör

~ engagerad

🌷

Vad inspirerade dig att börja skriva?

~ Livet har alltid, från och till, inspirerat mig att skriva. Skrivandet är mitt rätta element, min form att förmedla mig och nå fram.

🌷

Vilka bok/böcker har du skrivit?

~ Det som är du känns - Clarissas bok 

~ Tankar får först tår sedan fötter och därefter växer benen ut - Jonnas bok.

Finns att läsa om böckerna på Skimra.nu



🌷

Varför ska mina följare läsa den? Ge tre argument.

~ För att bli berörda, väcka sig själv och sina tankar och för utveckling.

🌷

Vilka tre böcker får vi inte missa att läsa? Dina bästa tips.

Förutom mina böcker 

~ Anne på Grönkulla – L. M Montgomery

~ Midnattstosen - Lucinda Riley

~ Flickan i brevet - Emily Gunnis

Svårt att välja bara tre. Flickan i brevet fick mig att börja läsa igen efter ett längre uppehåll. Insåg att jag kunde lyssna på böcker via telefonen för att hinna "läsa".


Tusen tack för att du vill berätta lite om dig själv ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar