söndag 15 november 2020

Vinterbröllop - Sarah Morgan



Mitt omdöme:
Sara har snabbt klättrat upp på min lista av favoritförfattare. Jag har verkligen gillat alla tre böckerna jag läst av henne.
Precis som i de förra böckerna Konsten att bevara en hemlighet och Tre systrar och en jul att minnas. (tidigare inlägg)

så har Sarah lyckats skriva en härlig julig feelgoodroman.
  

Dock tog det lite längre tid en här gången då starsträckan var längre och kanske inte med samma driv som i de tidigare böckerna. Men sen... ja, sen var jag fast och läste och lyssnade  nonstop 


Boken är charmig, mysig och lättsamt en feelgood bok med allt som ska finnas, familjehemligheter, hjärta, smärta och humor.
En välskriven feelgood med ett språk som är lättsamt utan att vara tråkigt. Målande miljöskildringar med massor av snö och ett bra driv som gör att jag hela tiden vill läsa mer. 
Förutsägbar? Ja, det måste jag säga. men vad gör det 😍

Jag skrattar, jag myser och jag njuter. Jag är i det närmaste okontaktbar enligt min man.
Oslaget är ljuvligt och Julia Dufvenius som läser boken är fantastiskt bra!


Tack Harper Collins och Sarah för recensionsex.

Författare: Sarah Morgan
Titlel: Vinterbröllop
Betyg: 4 🌟🌟🌟🌟++
Finns hos
Bokus  Adlibris
Omnible - hittar bästa priset på boken åt dig
Lyssna 
Storytel: Julia Dufvenius 
Läs även andra bloggar om boken
bokbloggar.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar