onsdag 25 september 2019

En charmig skröna, Hårmästarens familj - Gunilla Tähti Wigge



Hårmästarens familj är en dråplig berättelse med mycket humor och värme. Dock kan jag inte riktigt säga att jag fastnade för den. För mig infann sig inte det rätta flytet och jag kom på mig själv att jag satt och tänkte på annat när jag läste. 


Som tur är så är vi olika och alla gillar inte allt. Så för dig som gillar feelgood historier som är lite dråplig så kanske den här passar kanon.

Mitt omdöme: En småtrevlig och charmig skröna.

Från förlagets sida
Howard Hill har ett gott hjärta och ett lika gott sinne för kvinnor. När han sätter sig på båten till England, kan ingen ana vad hans äventyrliga och lite naiva inställning till livet ska få för konsekvenser. I den här feelgood-skrönan följer vi tre generationer genom kärlek, vänskap och drömmar. Howard är hela tiden närvarande även om han själv vänt näsan i vädret för länge sen.
Tack Vistoförlag och Gunilla för att jag fick läsa.
Författare: Gunilla Tähti Wigge
Titlel: Hårmästarens familj
ISBN9789178850396
Betyg: 2 🌟🌟
Finns hos
Bokus 
Adlibris
Läs även andra bloggar om boken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar