torsdag 1 augusti 2019

Juli månads boklista med länkar

Här kommer alla böcker jag läst under juli månad!
Klicka på titeln du är nyfiken på så kommer du till blogginlägget.



Jag tvivlar på ditt ord - Michaela Winglycke
Nu stormar det i dalens famn - Ewa Klingberg
Ester Karlsson med K - Olséni & Hansen
Gömställen - Katherine Webb
Kanske i morgon & Kanske idag & Nästan för alltid - Felicia Welander (trilogi)





Lotus Blues & Mios Bluse - Kristina Ohlsson
Ögonvittnet - Anna Bågstam
Tiger Lily - Tidig vårblomning - Iren Rinmad
Höjden av förändring - David Eriksson
Vackra unga döda - Jessica Followes
Sjöbodsblues - Sara H Olsson



TOPP TRE

1. Kanske i morgon & Kanske idag & Nästan för alltid - Felicia Welander (trilogi)
2. Lotus Blues & Mios Bluse - Kristina Ohlsson
3. Höjden av förändring - David Eriksson och
3. Om det sker med guds vilja, Konverteringen - Kent Rishaug



Tack till era alla författare och alla förlag som så generöst skickat alla böcker till mig så jag fått möjligheten att läsa dem.

Det är oerhört kul för jag läser många böcker som jag med all säkerhet inte hade valt att läsa om jag skulle valt själv. Det ger mig oerhört mycket och berikar min läsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar